W pierwszej połowie czerwca rozpoczęła się kampania contentowa „Prawdziwe historie smakują lepiej”, która wspiera działania wprowadzające markę na polski rynek.

Wiodąca marka w branży produktów mlecznych w Niemczech – Landliebe – 14 czerwca rozpoczęła swoje działania promocyjne w Polsce. Ich kluczowym elementem jest aktywacja pod hasłem „Prawdziwe historie smakują lepiej”. Podkreśla ona, że prawdziwość i naturalność są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu.

 W ramach kampanii zaplanowano szereg działań ambientowych w przestrzeni miejskiej. Podczas długiego weekendu, na terenie gdańskiego Starego Maneżu powstała dedykowana strefa Landliebe. Kolejne wydarzenie odbędzie się 24 i 25 czerwca na warszawskim Targu Śniadaniowym.

 Kampania realizowana będzie w kanałach digitalowych oraz offline, a związane z nią aktywności będą komunikowane za pośrednictwem serwisu internetowego marki, na jej fanpage’u oraz na kanałach Quest Food – wyłącznego dystrybutora Landliebe na Polskę.