Quest Food otwiera się na nowości i wprowadza do swojej oferty produkt Coconaut®, stając się tym samym ich wyłącznym dystrybutorem na terenie całej Europy. Kampania promująca tę naturalną wodę kokosową rusza już w sierpniu i obejmie głównie on-line, prasę branżową, akcje samplingowe oraz serię eventów kulturalnych i sportowych.
Coconaut® to zupełnie nowe, nieznane dotąd na rynku polskim podejście do tematu wody kokosowej. Głównie za sprawą jej gazowanej wersji, która jest jednym z dwóch flagowych produktów marki.
Pozyskiwany z cenionych za walory smakowe i odżywcze, młodych wietnamskich orzechów kokosa, Coconaut®, wyróżnia się spośród innych produktów z tej kategorii wyjątkowo świeżym i pełnym smakiem. Na uwagę zasługuje również skład. Coconaut® to 100% czystej wody kokosowej z młodego kokosa. Bez dodatkowych ulepszaczy, koncentratów czy cukru.
Coconauta® będzie dostępny w wersji gazowanej (puszka 320 ml) i niegazowanej (puszka 320 ml i 500 ml, butelka szklana 250 ml i butelka PP 1000 ml).